بایگانی شهریور ۱۳۹۵ :: مجله ی تفریحی سرگرمی جمیرا

مجله ی تفریحی سرگرمی جمیرا

درباره سایت
مجله ی تفریحی سرگرمی جمیرا

طرز تهیه بستنی یخی با میوه۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۶۳

 

بستنی یخی رنگین کمانی، یک دسر سریع برای کودکان
بستنی یخی یکی از تنقلات مورد علاقه کودکان در تابستان است. به جای خرید بستنی یخی های آماده به راحتی می توانید با مواد خوراکی ای که در منزل تان دارید یک بستنی یخی خوشمزه برای کودک تان درست کنید.

ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

صبحانه، قبل یا بعد از تمرینات ورزشی؟۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۶۲

 

تا چند سال پیش تصور عموم بر این بوده که ورزش با شکم خالی و قبل از صبحانه می‌تواند به چربی سوزی کمک کند. خیلی‌ها نیز هنوز این روش را ادامه می‌دهند و به نوعی نتیجه هم می‌گیرند! اما چه نتیجه‌ای و به قیمت از دست دادن چه چیزی؟

چرا ورزش با شکم خالی و در صبح؟
ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ

داستان خریدن کفش ملانصرالدین۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۶۱

 

ملانصرالدین برای خرید پاپوش نو راهی شهر شد. در راسته ی کفش فروشان انواع مختلفی از کفش ها وجود داشت که او می توانست هر کدام را که می خواهد انتخاب کند. فروشنده حتی چند جفت هم از انبار آورد تا ملا آزادی بیشتری برای تهیه کفش دلخواهش داشته باشد. ملا یکی یکی کفش ها را امتحان کرد، اما هیچ کدام را باب میلش نیافت. هر کدام را که می پوشید ایرادی بر آن وارد می کرد. بیش از ده جفت کفش دور و بر ملا چیده شده بود و فروشنده با صبر و حوصله ی هر چه تمام به کار خود ادامه می داد. ملا دیگر داشت از خریدن کفش ناامید می شد که ناگهان متوجه ی یک جفت کفش زیبا شد!

ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ

لاغری بدون رژیم‌های سخت!۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۶۰

 

چاقی به یکی از معضلات بزرگ امروز جهان مبدل شده است که می تواند زمینه ساز بیماری های مختلفی در انسان باشد. بسیاری از مردم فکر می کنند با یک رژیم غذایی سخت و یا دنبال کردن یک برنامه ورزشی پر فشار می توانند بر مشکل چاقی خود غلبه کنند اما برای دستیابی به این هدف نیازمند برنامه هایی منظم هم در زمینه تغذیه و هم ورزش هستند.

ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ

دیابتی‌ها چای ترش بنوشند!۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱


چای ترش از نوشیدنی های گرم و سردی محسوب می شود که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال قلبی سالم هستید هرگز مصرف روزانه چای ترش را فراموش نکنید. این نوشیدنی قرمز رنگ طب سنتی و گیاهان دارویی-داروی گیاهی - ی از آهن است. می توان چای ترش را جایگزینی مناسب برای چای سیاه دانست.

 چای ترش که به چای قرمز و چای مکه نیز معروف می باشد دارای خواص فراوانی برای بدن است. این چای در مناطق گرمسیر رشد پیدا می کند. از کاسبرگ این گیاه به عنوان چای استفاده می شود. استفاده از چای ترش در بیشتر مناطق آسیا و آمریکا مرسوم است

ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید