بایگانی مرداد ۱۳۹۵ :: مجله ی تفریحی سرگرمی جمیرا

مجله ی تفریحی سرگرمی جمیرا

درباره سایت
مجله ی تفریحی سرگرمی جمیرا

بیوگرافی شاهرخ خان پادشاه سینمای هند۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

بیوگرافی شاهرخ خان پادشاه سینمای هند ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

۳۵۵

 

شاهرخ خان (هندی:शाहरुख़ ख़ान) (زادهٔ ۲ نوامبر ۱۹۶۵)، بازیگر هندی در بالیوود است.او در دهلی‌نو، پایتخت هندوستان، متولد شد.

 شاهرخ خان
زادروز :   ۲ نوامبر ۱۹۶۵
ایندور  هند
محل زندگی : بمبئی (Mumbai)
ملیت : هندوستانی
تبار : هندی
تابعیت : هند
پیشه : بازیگر، تهیه‌کننده، مجری، مدیر تیم کریکت هند، خواننده
سال‌های فعالیت : ۱۹۸۸ تاکنون
لقب : سلطان خان (king khan)، اس آر کِی (SRK)، شاه بالیوود (Baadshah of Bollywood)
دین : اسلام – حنفی
مذهب : تسنن
همسر : گوری خان (۱۹۹۱ تاکنون)

ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ب.ظ

طبیعی ترین راه درمان کبد چرب با طب سنتی۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۵۴

 

 کبد چرب بیماری شایعی است که این روزها خیلی از آن رنج می برند که متاسفانه عامل اصلی این نوع بیماری، عدم رعایت تغذیه سالم و افراط در مصرف غذاهای چرب و مضر است که اگر به موقع کنترل و مداوا نشود مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

افراط در خوردن عرقیجات سرد عامل تشدید کبد چرب است. طبع کبد گرم و تر است و وقتی افراد به صورت افراطی عرقیجات با مزاج سرد می خورند طبع کبد تغییر پیدا می کند و به صورت کبد تنبل و چرب در می آید. متاسفانه برخی ها به مردم که مشکل کبد دارند عرق شاه تره یا کاسنی می دهند و این باعث تشدید کبد چرب می شود، در حالی که زمانی بهتر است کاسنی یا شاه تره مصرف شود که کبد بیش از اندازه داغ شده باشد که با مشورت پزشک مجاز به مصرف آن هستند.

ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ

سکسکه و بیماری های پیش رو۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

سکسکه و بیماری های پیش رو ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

۳۵۳

 

 

سکسکه معمولا به این معانی است، شما غذا یا نوشیدنی تان را سریع خوردید و یا اینکه غذا یا نوشیدنی تان را در زمانی که به دلیلی هیجان زده بودید خوردید. به ندرت پیش می آید که سکسکه بیش از چند دقیقه طول بکشد. سکسکه زمانی شروع می شود که یک گرفتگی و اسپاسم عضلانی باعث منقبض شدن ماهیچه های دیافراگم می شود. اسپاسم باعث به درون کشیده شدن تنفسی می شود که ناگهان با بسته شدن تارهای صوتی, متوقف می شود. این بسته شدن ناگهانی باعث تولید صدای سکسکه می شود. بدانید این صداها معمولا بی ضرر است.

ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ب.ظ

آیا از معجزه خاکشیر برای لاغری خبر دارید۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۵۲

 

یکی از مهم ترین دلایل لاغر شدن و لاغر ماندن خوب کار کردن دستگاه گوارش می باشد ، اگر معده و روده ی شما خوب کار کند بدن براحتی کاهش وزن پیدا می کند و مهم تراز همه سلامتی شما کامل می شود و دیگر از بسیاری بیماریهای معده و روده در امان خواهید بود.
 
ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ

درمان قطعی میخچه کف پا۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۵۱


میخچه ضایعه‌ای پینه‌ای‌شکل از پوست مرده است که معمولاً در سطوح نازک و بدون موی پوست به خصوص در قسمت پشتی پنجه پا یا انگشتان یا در قسمت ضخیم‌تر پوست کف دست و پا ایجاد می‌شود.
میخچه زمانی به وجود می‌آید که فشار وارده بر پوست حالتی بیضوی یا شبیه بیضی در پوست ایجاد کند که مرکز آن کانون فشار است و به مرور زمان گسترده می‌شود. اگر تحریک به طور مستمر روی بافت‌های تولیدکننده میخچه ادامه یابد، حتی پس از حذف آن، پوست مجدداً تولید میخچه می‌کند



ادامه مطلب
معین محمدزمانی
موافقین۰ مخالفین۰
دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید